
Baseret på 1.752 anmeldelser
Nem bestilling og en rigtig god oplevelse. Varen føltes som forventet, og jeg kunne hurtigt finde noget, der passede ind i min garderobe.
— ANNE L. / København
Jeg kan godt lide, at stilen er enkel uden at være kedelig. Det føles pænt, feminint og nemt at bruge i hverdagen.
— METTE R. / Aarhus
Dejlig oplevelse fra start til slut. Jeg følte mig tryg ved at bestille, og kundeservice svarede hurtigt på mit spørgsmål.
— LENE S. / Odense
Jeg ledte efter noget, der var pænt men stadig behageligt. Det her ramte præcis den balance, jeg gerne ville have.
— KIRSTEN M. / Aalborg
Flot og roligt udvalg. Jeg synes, Selma København har den type styles, man faktisk får brugt mere end én gang.
— BIRGITTE H. / Frederiksberg
Det føles mere som en lille boutique end en almindelig webshop. Pæne styles, roligt udtryk og nemt at finde rundt.
— HANNE P. / Vejle


